ربنا موجود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ربنا موجود

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حاجات بسيطه طبيعيه تفيدك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
maro majic
عضو فعال
عضو فعال

انثى عدد الرسائل : 38
العمل/الترفيه : سياحه

حاجات بسيطه طبيعيه تفيدك Empty
مُساهمةموضوع: حاجات بسيطه طبيعيه تفيدك   حاجات بسيطه طبيعيه تفيدك I_icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 2:00 pm

أزيكم انا جيا اقول لكل والد وبنت يحبوا ان شعرهم يكون صحي وطويل ومش متقصف تعملوا حاجا بسيطه ومش مكلفه و1) حاجا هي انك تروح للجزار وتطلب منه نخاع اللي جوه المصوره ومش هتكلفك حاجا وخديها وسيحيها علي النار شيلي الدهن اللي يطلع وهتلاقي الباقي باقي زي الزيت حطيه في علبه وكل ما تغسيلي شعرك اعملي حمام منه علي شعرك لمده ساعه وبعدين اغسليه وشوفي النتيجه حلوه اوووووووووووووووووي بجد انا مجرباها وبيطول الشعر وبيغذيه وبيديله لمعه حلوه.لو لقتيه اتجمد في العلبه خدي الكميه المطلوبه وسيحيها بسيط وادهني شعرك ومتخفيش أول ما تغسلي شعرك هتلاقي اي دهون نزلت جربي وجرب وقلولي النتيجه بجد هتعجبكم.
2)الصيف جاي والواحد مش بيبقي طايق نفسه من الزحمه وبذات اللي بيركبوا مترو حاجا بسيطه حلوه اوووي تعملوها روحي للعطار وجيبي شابه مطحونه وحطي وحط تحت الباط مش بيعمل عرق خالص وكمان بتبيض الاماكن السوداء وانا انشاء الله هجبلكم كمان عمل الشابه في البيت.
يارب يكون عجبكم وانا عمتن مجرباهم حاجات بسيطه بس مهمه
osamacaesar
عضو ماسى ( مفيش بعده )
عضو ماسى ( مفيش بعده )
osamacaesar

ذكر عدد الرسائل : 1004
العمل/الترفيه : Data Entry Operator

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بسيطه طبيعيه تفيدك   حاجات بسيطه طبيعيه تفيدك I_icon_minitimeالإثنين مارس 23, 2009 9:31 am

شكرا يا مارو علي الطريقة دي و انا هجرب بس علي مسئوليتك و نتمني مزيد من الموضوعات
maro majic
عضو فعال
عضو فعال

انثى عدد الرسائل : 38
العمل/الترفيه : سياحه

مُساهمةموضوع: رد: حاجات بسيطه طبيعيه تفيدك   حاجات بسيطه طبيعيه تفيدك I_icon_minitimeالإثنين مارس 23, 2009 10:10 pm

جرب ومتخفشي علي ضمنتي انا مجرباها بس لو حصل حاج تاني مش ليا دعووهههههههههههههههههههههههههه مش تخاف بجد حلو للشعر اوووي

حاجات بسيطه طبيعيه تفيدك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-