ربنا موجود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ربنا موجود

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Shakespeare
عضو ماسى ( مفيش بعده )
عضو ماسى ( مفيش بعده )
Shakespeare

ذكر عدد الرسائل : 1265
العمل/الترفيه : English Young Man

انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى Empty
مُساهمةموضوع: انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى   انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى I_icon_minitimeالخميس أغسطس 21, 2008 1:56 am

امبارح انا كنت فى دير العدرا اللى عندنا فى اسيوط عادى جدا و اثناء زيارتى شفت حاجة لفتت نظرى اوى اوى

شفت عربية هامر نمرها مكتوب عليها (خصوصى جدة ) و دة اللى بيكتبوة عندهم على العربيات الملاكى فى السعودية فاهتميت ابص على السعوديين اللى جواها اللى موجودين فى قلب الدير دولا و كنت عاوز اعرف بيعملوا اية

لقيت سواق لابس قميص و بنطلون عادى و اتنين رجالة من ورا و معاهم واحدة ست منقبة بالكامل مش باين منها غير عنيها متكحلين بالطريقة السعودى دى و الراجل اللى معاها لابس جلابية فاخرة جدا و شماغ و التانى لابس قميق و بنطلون و عقال

و بعد ما نزلوا منظرهم لفت انتباه الخدام فننادموا على ابونا طوبيا و جالهم فقالوله بنفس الحرف :
بنبغى تقص علينا قصة هالمكان يا راهب .... لأن هادى اختى و السيدة العذراء مريم اكرمتها كرم العمر (( عملت معاها معجزة يعنى )) و خبرتها بتأكيد الباغى تذهب لمصر و تطل على هالمكان الموقر و تكرمها بمعرفة البركات هنيش ...

بصراحة انا اول ما شفت و سمعت الكلام ده بنفسى فرحت جدا انا ربنا بيظهر نفسه و بيسمح للعدرا انها تمد ايديها مع ناس ابعد ما يكون عن انهم يكونوا موجودين فى مكان زى كدة

و فعلا شفتهم فى المغارة مع ابونا طوبيا و عمالين يقولوله يا راهب يا راهب و هو كاهن عادى مش راهب ولا حاجة هههههههههه و معندكوش فكرة كانوا مهتمين ازاى اثناء ما ابونا كان بيحكيلهم عالمكان

حاجة فوق العجب و اللى مستغربله انا فى اللى حصل دة حاجتين الاول ان العدرا تظهر لناس من السعودية و متظهرليش انا اللى بتشفع بيعا ليل نهار؟؟؟
و تانى حاجة اية هى المعجزة اللى ممكن تكون العدرا عملتها مع الست دى؟؟؟
michealgirl
عضو مالوش حل (ذهبى)
عضو مالوش حل (ذهبى)
michealgirl

انثى عدد الرسائل : 334
العمل/الترفيه : طالبة بكلية العلوم

مُساهمةموضوع: رد: انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى   انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 04, 2008 8:34 pm

بركة وشفاعة العذراء تكون معانا
peterpeterpm
عضو ماسى ( مفيش بعده )
عضو ماسى ( مفيش بعده )
peterpeterpm

ذكر عدد الرسائل : 923
العمل/الترفيه : كمبيوتر

مُساهمةموضوع: رد: انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى   انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 05, 2008 3:53 am

شكرا يا شكسبير على القصة الحلوة

ربنا ينفعنا ديماً بصلاوات ام النور ويرحمناً
http://www.rabanamogood.ahlamontada.com
Shakespeare
عضو ماسى ( مفيش بعده )
عضو ماسى ( مفيش بعده )
Shakespeare

ذكر عدد الرسائل : 1265
العمل/الترفيه : English Young Man

مُساهمةموضوع: رد: انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى   انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 08, 2008 8:35 pm

امين
ماريا
عضو ماسى ( مفيش بعده )
عضو ماسى ( مفيش بعده )
ماريا

انثى عدد الرسائل : 1257
العمل/الترفيه : كلية الطب

مُساهمةموضوع: رد: انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى   انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 14, 2008 1:45 am

بركة وشفاعة العذراء تكون معانا
ميرسى يا مينا

انا شفت معجزة بعينى امبارح صدقونى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-