ربنا موجود


 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عيد ميلاد سعيد يا ايفيت

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
osamacaesar
عضو ماسى ( مفيش بعده )
عضو ماسى ( مفيش بعده )
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1004
العمر : 41
العمل/الترفيه : Data Entry Operator
تاريخ التسجيل : 26/12/2007

مُساهمةموضوع: عيد ميلاد سعيد يا ايفيت   الخميس يونيو 25, 2009 9:27 am



كل سنة و انتي بخير يا زوجتي الحبيبة ايفيت و سنة سعيدة مع رب المجد و يحققلك كل امنياتك و السنة الجاية نعيد سوا و معانا طفلنا مينا باذن السيد المسيح

و دي تورتة عيد الميلاد



كــــــل عـــام و انــــتي بــــألــــف خيــــــر ...

كل عاام وإنتي حياتي يا حياتي
بحتفل بميلادك حتى لو طالت بيننا المسافاتي
أنا من لي غيرك يستاهل كل تضحياتي
روحي وعمري وقلبي فدوه لك يا غلاتي
بقربك حلت ساعاتي وبحبك حققت أمنياتي
الله يخليك لي يا غناتي
















تمنياتي لك بدوام الصحة و النجاح بكل مجالات الحياة



[center]



أضغط هنا لتكبير الصورة لحجمها الطبيعي .












[/size][/color]

HAPPY BIRTH DAY TO YOU









25/06/2009













أضغط هنا لتكبير الصورة لحجمها الطبيعي .

كل سنة و انتي طيبه





[/center]
[center]و عقبال






مليون سنة






[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
evet



انثى عدد الرسائل : 15
العمر : 32
العمل/الترفيه : القراءة
تاريخ التسجيل : 10/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد سعيد يا ايفيت   السبت يونيو 27, 2009 9:45 am

ميرسي كتير يا زوجي الغالي و بتمني من ربنا ان يبارك حياتنا الزوجية و يعطينا النسل الصالح و السنة الجاية نحتفل سوا و بينا ابننا مينا باذن الله و انا بتمني اني اسعدك و اية الحاجات الكتير دي و الهدايا و التورت و الشموع كل دا كتير علي و اقولك اخيرا ربنا يخليك لي





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
osamacaesar
عضو ماسى ( مفيش بعده )
عضو ماسى ( مفيش بعده )
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1004
العمر : 41
العمل/الترفيه : Data Entry Operator
تاريخ التسجيل : 26/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد سعيد يا ايفيت   السبت يونيو 27, 2009 10:04 am

دي حاجات بسيطة مكلفتنيش حاجة خاااالص و كمان مدفعتش فيها فلوس كلة من منتدي ربنا موجود و انتي عندي تساوي الدنيا بحالها و ربنا يخليكي لي و بتمني اني اسعدك انا كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1539
العمر : 30
الموقع : اسيوط
العمل/الترفيه : طالب بكلية التربيه
تاريخ التسجيل : 16/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد سعيد يا ايفيت   السبت يونيو 27, 2009 7:14 pm

يا داخل بين البصله وقشرتها ما ينوبك الا دمعته
بس برضه كل سنه وانتى طيبه يا ايفيت






_________________













]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://rabanamogood.ahlamontada.com
osamacaesar
عضو ماسى ( مفيش بعده )
عضو ماسى ( مفيش بعده )
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1004
العمر : 41
العمل/الترفيه : Data Entry Operator
تاريخ التسجيل : 26/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد سعيد يا ايفيت   السبت يونيو 27, 2009 7:34 pm

يا جيسو يا حبيبي اتدخل زي ما انت عاوز بس تعالي بسرعة علشان ممكن تحصل حتة جاتوة او مش هتحصل و علي راي المثل اللي سبق اكل النبق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Emad Caesar
عضو فضى
عضو فضى
avatar

ذكر عدد الرسائل : 103
العمر : 34
العمل/الترفيه : محاسب
تاريخ التسجيل : 27/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد سعيد يا ايفيت   الإثنين يونيو 29, 2009 9:19 am

اقتباس :
كل سنة وانتي طيبة يا ايفــــــــــيت وعبقال 1000000 سنة




كل سنة وانتي طيب يا ايفيت وعبقال مليون سنة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
evet



انثى عدد الرسائل : 15
العمر : 32
العمل/الترفيه : القراءة
تاريخ التسجيل : 10/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد سعيد يا ايفيت   الإثنين يونيو 29, 2009 9:27 am

صباح الخير علي الجميع و  اقول لعماد و لجرجس  كل سنة و انتم طيبين و شكرا خالص انكم افتكرتوا عيد ميلادي و عبقال متلاقوا بنت الحلال و نفرح بيكم  
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
victor wahba
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر عدد الرسائل : 78
العمر : 48
العمل/الترفيه : موظف
تاريخ التسجيل : 29/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد سعيد يا ايفيت   الأربعاء فبراير 24, 2010 8:27 pm

كل سنة وانت طيبه ياايفت
وربنا يسعدكم انت واسرنكم الصغيرة
بس ايه كل ده يااسامة كل ده على الهواء رنا يسعدكما يارب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عيد ميلاد سعيد يا ايفيت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ربنا موجود :: القسم الاجتماعى :: التعارف-
انتقل الى: